Tuesday, August 8, 2017

... TAK BOLEH SOLAT ASAR DI TEMPAT KERJA ...

aku nak luahkan lah apa yang terbuku kat hati ini kan. wehh! geram wehh!


ada la makcik ni 1 tempat keje dengan aku. die tu manager department lain. bukan manager aku la tapi.

nak pendekkan cerita. die tu kan aduhh! tak bagi solat asar kat sini. dah la balik keja pukul 6 petang. aku nak balik rumah, sampai rumah kul 6.30 petang. ambil anak bawak balik pastu bergaduh lagi dalam rumah bile nak solat nye kan. aduhh geram wehh!

kiteorang ni ada la masa 10minit untuk mengemas meja o apa apa la. ada sorang budak department lain pergi solat lah lagi 10minit nak balik. pun jadi isu.

aku memang tak suka makcik ni ko tau tak. sebab nye makeup tebal satu. lagi satu dah la anak anak dah besar kan. die boleh lah berdatim berdua dengan nepal sini. aduuhh! tak sedo diri betul makcik ni. eh eh! geram wehh!

die dengan staff die yang lain pun die pilih bulu tau x. budak yang solat lagi 10minit nak balik tu pun rumah jauh gak. tu pun nak jadi isu. dia cakap dia sampai rumah kul 6.30petang. sempat solat. kepala bana giler. huhu. geram weh!

dia bole la anak paling kecik pun umur 16 tahun. anak aku? 8bulan. berkepit aje. tak boleh mak jauh langsung. geram wehh dengan makcik ni. betul betul naik hangin aku.

jujur lah aku cakap. aku tak respek langsung makcik ni. sama dengan kawan die. aku bukan la nak kutuk fizikal orang kan. kawan die tu kaki die tak normal. tapi perangai dengan orang sokmo nak mara sajo. ada aje tak puas hati dan tak kena tau. eh eh!

aku tersalah tepon pun perangai cam setan.

memang aku tak hingin nak berbaik dengan dorang tu. geng makcik setan eh eh!

dah la mara betul aku ni. kecoh betul. dah la hasut bos aku kata tak boleh solat. puihh! macam company ni die yang punya. eh eh!! geram sangat!

bye!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select