Wednesday, November 10, 2010

✖ tin kosong ✖

tin kosong...
kau berikan pada aku untuk aku mengisi ia dengan cinta..
dan aku ragu-ragu meneriama nya tapi kau tetap yakinkan aku untuk terima tin kosong itu...

tin kosong...
aku mengambil tin itu walaupun hati aku berasa berat untuk menerimanya...
bukan mudah untuk curah kn cinta dan kasih sayang dalam tin yang begitu ikhlas...

tin kosong...
waktu kau memberi aku petanda yang cinta itu indah...
secara tidak langsung, aku mencurah kan cinta dlm tin itu...

tin kosong..
tin itu hampir penuh dengan cinta kita...
sama-sama kita memenuhkan cinta dalam tin itu...

tin kosong...
sewaktu saat bahagia mencurahkan cinta dalam tin itu...
kau meninggalkan aku keseorangan dengan tin yang penuh dengan cinta kita...

tin kosong...
aku menunggu kau saban hari tapi kau tidak hiraukan aku..
tibalah 1 hari itu, aku terjatuh kerana ingin berjumpa kau dan waktu itu aku tahu aku sudah putus asa...

tin kosong...
aku membuat keputusan untuk melepaskan cinta kite yang kita semaikan dalam tin ini..
maka aku campak tin itu dihadapan mu dan berteraburlah cinta kita..

tin kosong...
akhirnya...tin kosong itu kosong semula...
dan kau dan aku...membawa diri masing-masing...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select