Thursday, October 28, 2010

✖ aku teringin jadi anak lelaki ✖

aku teringin jadi anak lelaki kepada mama aku..

aku teringin jadi anak lelaki...
kerana aku sayang mama aku...

aku teringin jadi anak lelaki...
sebab anak lelaki digalakkan jaga mak kandung..

aku teringin jadi anak lelaki..
sebab aku melindungi mama aku dari bahaya...

aku teringin jadi anak lelaki...
sebab aku nak mama aku sentiasa no 1 di hati..

aku nak jadi anak lelaki...
sebab aku nak mama dipemerhatian aku sentiasa

tapi...

hakikatnya aku perempuan..dan aku bersyukur sebab aku perempuan...sebabnya..aku boleh kizz mama until aku da kwen dan ada anak..aku boleh kizz mama bila-bila masa saja aku suka..dan aku boleh mandi manda dengan mama seperti aku masih kecil...

walaupun 1 hari nanti semua ini akan berlaku....
aku tak dapat kizz mama malam-malam sebab aku dah berkahwin...
raya ptme selang seli balik kampung...
jaga mak mentua sebab suami suruh...
tak dapat tgk mama tido tiap malam sebab ada rumah sendiri...
tak dapat jaga mama sangat sebab ada ank...

tapi...dlm hati ini...aku sayang mama lebeh dari diri aku...
dan sayang abah lepas sayang mama...

nota: andai kesempatan..aku mahu lakukan byk perkara untuk org tua aku...
harap murah rezeki..amin!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select