Tuesday, August 3, 2010

✖kedegilan aku✖

aku...seorg yang degil..degil dengan sapa-sapa sahaja aku rasa nk degil...
dan aku seorang yang manja..manja pada mereka yang sudah lama aku kenal..lebih2 lagi my parents...

aku manja dan aku degil...seperti kejadian malam td...aku keluar rmh..even mama dan abah tau aku kuar..tp aku balek lewat..jam 11.15 mlm br aku sampai rmh..oleh kerana benda kecil.tp kalo ikutkan ht..aku nk balek rmh jam 3-4 pg..aku tetap amik hati dan aku pendam...bila aku simpan dan telan sume kepahitan..maka muncul la emosi pun megawal hati...

tapi nasib baik minda aku masih bergerak...jam menunjukkan pukul 9 malam...aku pon bangun dari selubung..dan aku menyiapkan diri untuk melarikan diri...

aku melarikan diri??tak..aku hanya keluar rumah...ada ke org nak lari beritahu mama yang kita nk kuar??mesti tak ada kan??tapi aku ada..aku ckp kat mak aku
"mak,saya nk kuar.."
actually aku tak boleh kuar..tp aku keluar gak...

memandu kenderaan pacu roda empat selaju 120...nasib kenderaan x banyak dan x sibuk..tuh la die bila emosi mengawal hati...mara mengikut perasaan..dendam pon akan berlaku...

aku sungguh kejam...aku anak yang derhaka...sebelum aku melarikan diri...abah berkata pada aku..
"abah syg kn nana.."
tapi aku endah kan kata2 beliau..dan aku tetap kuar dari rumah...

nasib TTM aku call aku dan msj aku..memujuk aku supaya jgn ikutkan hati sgt..jam menunjukkan pukul 11 malam...dan perut aku berbunyi2...dari siang aku x menjamah ape2...dari kul 4 petg perut aku meminta diisi..

masa aku tengah2 drive..aku tetbe teringin mkn cken cop..kt kedai br area aku...
dan tetbe lak..mate aku kuyu...jadi untuk mnyelamatkan perjalanan..aku membuat keputusan untuk pulang ke rumah dan makan kt rumah...

smpai rumah...mama da tido..dan abah x tido..pasti die risaukan aku...kerana kedegilan aku dan kemarahan aku..aku telah membuat ibubapa aku risaukan aku...

mama,abah...maafkan nana...nana xde niat cmtuh...nana xtau nana mara ape,psl ape..tah la..kuar rumah tnpa motif yang kukuh...nana syg sgt2 abah dan mama...

kuar tnpa motif..i just like childish...dan abah telah memujuk aku..dan aku da lme xmara kan mereka..lepas aku kuar kan...aku terfikir...mereka xde kesalahan..tapi aku yang bersalah..aku anak yang terlalu degil...dan hati batu...

hope aku xkan buat benda2 mcm ini lagi...better just sleep dan berkurung diri dalam bilik...sekurang-kurang nye xde org yang akan risaukan aku...hihi...

degil nye aku...aku menjadi degil lepas dimanjakan...dan aku anak x kenang budi...aku derhaka...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select