Tuesday, August 17, 2010

✖jaga hati mereka?✖

yep..itu aku..aku tak tahu kenapa aku penting kang perasaan dan hati an jiwa orang lain berbanding diri aku..

entah la..aku pon x faham kenapa la aku selalu jaga hati semua orang..makin aku dewasa..makin aku jaga hati orang yang ada dikeliling aku...haishh..rimas nye perasaan tuh...

aku dah cuba abaikan perasaan tu...semua orang cakap..hati sendiri lebih penting kan..tapi jangan terlampau pentingkan diri sendiri...it means..just yang aku da alami..kne la pentingkan diri sendiri..ur world..so ko la kne jejak k..abaikan yang lain..

tuh la point aku...tp masalah nye aku nih penakut..asyk fikir benda yang orang lain x terlintas pun..suka sangat jaga hati orang..pastuh sibuk-sibuk nk tau ape la yang org tuh fikir..just like edward cullen..hahah...tetbe lak aku masukkan cerita twilight kan??

ok..abaikan mereka yang abaikan kita k..jgn sbuk nk jaga hati mereka yang x reti nak hargai kite..pentingkan diri sendiri k..lupakan dorang...life ko..udara ko..pentas ko..

ok!aku rasa puas skit dengan ape yang telah aku luahkan..hihi..well!pentingkan hati bertempat..pentingkan diri sendiri pun bertempat...well..life must go on k!cayok!!

Selama Berpuasa!

mood:cm terganggu sedikit.
nota:aku tetap aku..

p/s: hate me??sila kan..xkesah la derr..

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select