Wednesday, June 30, 2010

...kita tiada jodoh??...

jodoh bkn ditgn kita kn??tp..cmne nk tau yg die jdh kite??how??kite xkn tau kn??well...i love him..

tp knp mkin lme ht nih mkin sensitip...tiap gurauan die pasti aku akn sentap..tah la..apekah jiwa ini???adekah benar jika jatuh cinta membuat hati semakin sensitip..nmpk nye xdpt la aku menjadi seorg obligasi...

obligasi seorg yg mature bila berdepan dgn semua keadaan..sentiasa ada idea untuk setel kn nye..tp emosi lak..seorg yg hnye mampu duduk termenung melihat masalah itu..smpai bile ia nk setel...

jika kite bercinta...kne la mature..kne bertolak ansur..aku x pasti bila aku dgn die pasti aku akn bersikap childish..i dun know why..automatik ia terjadi...i hate it...i try to control it but my ego...terlalu tinggi..

aku tidak mengharap kan die sbg jodoh ku..tp..aku bersyukur jika die jodoh ku..sesungguh nye die yg terbaik ada didepan mata ku..aku xmoo jd seorg yg tamak haloba..

die pon sudah sentap dgn sikap aku..memukul die dgn sekuat ht aku..tp..kuat mne la kekuatan wanita spt aku yg berat 43kg dan tinggi hnye la 152cm...skt ke jika aku pukul die???

sikap aku semakin ngade2 dan gedikz..adekah die snggup bertahan??kite lihat sahaja la..antre aku dgn die ada jdh atau tidak...

sekian...



p/s:ini belog ke-2..still br..hihi~

0 cinta utkku:

Usagi Sailor Moon - Link Select